Odluke Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske koje će se provoditi od 12.11.2021. godine

Naš broj: NSP-01-01/11-434/2021.

Vukovar, 15. studenoga 2021. godine

Ministarstvo unutarnjih poslova

n/p ministru, gosp. Davoru Božinoviću

PREDMET:   Odluke Stožera civilne zaštite Republike Hrvatske koje će se provoditi od 12.11.2021. godine,

                    Obavijest, dostavlja se.-

______________________________________________________________________

Poštovani ministre,

Stožer Civilne zaštite Republike Hrvatske, kojem ste Vi predsjednik, donio je Odluku da će se od 16.11.2021. godine, za dolazak državnih i javnih službenika i namještenika na posao, uvesti obvezno testiranje svih zaposlenika na virus SARS-Cov-2, najmanje dva puta u sedam dana.

Poslali smo upite prema ovlaštenim ustanovama i laboratorijima u Vukovarsko-srijemskoj županiji, a prema odgovorima istih, razvidno je kako će biti velikih problema i za službenike i namještenike koji će se morati testirati, a problem će biti i za Ministarstvo unutarnjih poslova, u svezi organizacije službe.

Naši upiti su bili sljedeći:

  • koliko dana u tjednu vršite testiranje,
  • u kojem vremenu vršite testiranje,
  • je li potrebno prethodno se naručiti za testiranje
  • i postoji li mogućnost sklapanja ugovora o plaćanju testiranja u ime Ministarstva unutarnjih poslova s Vama.

Pojedine ustanove i laboratoriji vrše testiranja dva puta tjedno (ponedjeljak-četvrtak), a pojedine radnim danom od ponedjeljka do petka, u točno određeno vrijeme, a za testiranje je obvezno unaprijed se najaviti. S obzirom na ograničene kapacitete i opterećenost testiranja, neke ustanove su ponudile mogućnost sklapanja ugovora o testiranju sa zaposlenicima, a druge ustanove ne žele sklapanje ugovora.

Za najveći broj policijskih službenika rad je organiziran u smjenama ili u turnusu, te mnogi neće biti u mogućnosti testirati se u dane vikenda i blagdana.

Problem je i za službenike i namještenike koji rade od ponedjeljka do petka u vremenu od 07,00-15,00 sati, jer je testiranje isključivo za vrijeme njihovog redovnog radnog vremena. Čak i da se dozvoli odlazak na testiranje za vrijeme radnog vremena, to je opet problematično za one koji žive i rade po 20-ak km udaljeni od najbliže ustanove za testiranje.

Problem će biti i za angažiranje službenika za hitni prekovremeni rad.

Također, plaćanje testiranja prebačeno je na službenike, koji će morati odmah platiti troškove testiranja, a nejasno je kada će im biti refundirani troškovi.

U svezi gore navedenih problema, tražimo od Vas da se jasno odredite prema službenicima i namještenicima, koji nisu objektivno mogli pristupiti testiranju, te da se za iste ne smatra da su odbili testiranje i da im se omogući dolazak na posao.

U svezi troškova testiranja, predlažemo da službenici prilikom testiranja ne plaćaju troškove testiranja, već da se računovodstvu nadležne ustrojstvene jedinice dostave ispostavljeni račun, a računovodstvo potom isplati troškove ustanovi koja je obavila testiranje.

U svezi Vaše najave, da se od 04.01.2022. godine prihvaća samo dolazak na posao s Covid potvrdom bez mogućnosti testiranja, tome se odlučno protivimo.

               S poštovanjem!

 O TOM OBAVIJEST

1. svim članovima Sindikata.-

                                                                                    v.d. Predsjednika

                                                                                       Bono Tomašević

Preuzimanje :

Dopis – obavezno testiranje državnih i javnih službenika i namještenika

Scroll to Top